من و تنهـــــــــــایی

عاشقانه های من

 برای دل خودم مینویسم

برای دتنگی هایم

برای دغدغه های خودم

برای شانه ای که تکیه گاهم نیست

برای دلی که دلتنگم نیست

برای دستی که نوازشگر دستهایم نیست

برای خودم مینویسم

بمیرم برای خودم که اینقدر تنهاست ...



نظرات شما عزیزان:

ميثم
ساعت17:03---24 فروردين 1393
سلام عزيزم

قربونت برم كه باز هم به هم سر زدي

اگه موافقي با هم بيشتر در ارتباط باشيم

حس مي كنم يك غمي در وجودت هست



در موردش صحبت كنيم
پاسخ:البته منم مثل همه غم دارم با کمال میل سر میزنم


farzad
ساعت15:53---24 فروردين 1393
وبلاگت واقعا عالیه نظرت درباره وبلاگ من چیه
پاسخ:وبلاگتو دیدم فوق العاده اسسسسسس


ميثم
ساعت12:16---24 فروردين 1393
شما از قبل شده بوديد عزيزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
نوشته شده در یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:تنهایی,دلم,ساعت 11:31 توسط شبگرد تنهــــــا|

آخرين مطالب
Design By : ghalebeweblog.ir