من و تنهـــــــــــایی

عاشقانه های من

سلام 

خوش اومدی به کلبه تنهـــــایی من 

دلم شکسته ... مراقب باش خورده هاش تو پاهات نره ...

اگه دوست داشتی با نظرت خوشحالم کن ...لبخند



نظرات شما عزیزان:

زهرایی
ساعت16:26---5 خرداد 1393
خیلی خوشمله اجی گلممممممممممم فدامدا عاجقتمممممممممhttp://manotanhaee63.loxblog.com /images/smilies/smile%20(5).gif

ميثم
ساعت9:41---30 فروردين 1393
سلام خيلي قشنگ شده
موفق باشي


چارتار
ساعت21:23---23 فروردين 1393
وبلاگتون عالیه جای لینکامون خالیه.

با تبادل لینک موافقید؟
پاسخ:بله حتما


ميثم
ساعت18:15---23 فروردين 1393

سلام دوست عزيز وب جالبي داري

به من هم سر بزن خوشحال ميشم


پاسخ:چشم حتماااااااااااااااااااااااااااااااااااا



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
نوشته شده در شنبه 23 فروردين 1398برچسب:,ساعت 17:6 توسط شبگرد تنهــــــا|

آخرين مطالب
Design By : ghalebeweblog.ir